Bakonyszücs

2019.11.12-19

Ismét lehetőséget kaptunk az újjá épített Bakonyszücsi rehabilitációs otthonban 8 nap eltöltésére. 4-en kocsival indultunk útnak, a többiek vonattal, busszal érkeztek. Szécsényen áthaladva megálltunk egy kis városnézésre. A vár téren található a Forgács kastély, amelyben ma a Kubinyi Ferenc Múzeum működik. Nem messze a vár maradványait, és a tömlöc bástyát láttuk. A városháza előtt áll a kissé ferde tűztorony. Továbbiakban nem álltunk meg, mert esett az eső.

A kora délutáni órákban érkeztünk Bakonyszücsre, ahol boldogan vettük birtokba a második otthonunkat. Az épületek mutatósak és a szobák a körülményekhez képest kényelmesek. Az új vezetőség gondoskodott a délelőtti elfoglaltságunkról is. Kézműves foglalkozáson gipszképeket festettünk, különféle mintákat vágtunk ki, levendulamag zsákot készítettünk, gyöngyös karkötőt fűztünk. Másik alkalommal zeneterápián vettünk részt, a választott képek mellé illő népdalokat énekeltünk, zenére labdáztunk. Volt vidámság, sok-sok kacagás. Itt kapcsolódott be a Duna TV, majd egyéni elbeszélgetésen vettünk részt a daganatos betegség feldolgozásáról.

A szabad időnkben ki-ki a maga elgondolása szerint töltöttük. Kirándulás Győrbe, Pápára, a pápai termálfürdőbe, a kékfestő múzeumba és a kastélyba. Folyt az elmaradhatatlan kártyacsata és a szomszéd klubból a kézimunka tanfolyam is.

Egyik este megemlékezést tartottunk mécses gyújtásával az életfánál Márta néni emlékére.

Majd a novemberi névnaposok: 2 Erzsike, 1 Katalin és 2 szülinapos: Mártika és Jóska klubtársainkat köszöntöttük. Verseket olvastunk fel, majd Saci saját ihletésű, nagyon jól sikerült versével nevetette meg a társaságot.

Másnap négy leányzó ment az Ugodi kilátóhoz. Gyönyörködtek a kilátásban, Ugodot teljes valójában látták. Lefelé ereszkedve azért elkelt a segítség egyeseknek. Majd a fűben talán kincset kerestek? Kincset nem, de gombát találtak.

Még az M1 rádiótól is megleptek minket egy riport készítéssel is.

Nagyon hamar elrepült a 8 nap, irány Eger! Hazafelé jövet még belátogattunk Komárnóba, hogy a két klubtársunk is megismerkedjen az Európa-udvar különlegességével, mert a tavalyi kiránduláson nem tudtak részt venni. Gyönyörködtünk a különféle nemzetek építészeti remekeiben.

A kirándulásról készült fotók megtekinthetőek itt.

Foglalkozások

Minden hónap harmadik keddjén 14 órától az Egri Civil Házban a 7-es nagyteremben.

3300 Eger, Bajcsy Zs. u. 9. (8-as csengő)

Szeretettel várunk minden érintett érdeklődőt!

A klub támogatója az Egri Kulturális és Művészeti Központ.

Elérhetőségek

Amazonok Klubja Eger

Levelezési cím:

Eger, Bolyki Tamás u. 11.

Rákbetegek Országos Szervezete

1122 Budapest, Ráth György u. 7-9.

Levelezési cím:

1126 Budapest, Böszörményi u. 20-22.

Hírek

Klubnap változás
A novemberi klubnap időpontja változik | 2019.11.08

Felhívom klubtagjaink figyelmét, hogy a november havi klubnap nem 19-én lesz megtartva, ... Olvass tovább

Kékestető
kirándulás | 2019.06.29

2019. július 2-án Kékestetőre kirándulunk. Találkozunk 8:20-kor az egri buszpályaudvaron. ... Olvass tovább

Galyatető
kirándulás | 2019.06.20

2019. június 25-én Galyatetőre kirándulunk. Találkozunk 8:20-kor az egri buszpályaudvaron. ... Olvass tovább